15 August 2012

kawan.. hanya tinggal kenangan..

Hatiku memang rasa tak best, sedih, hidup aku dah rasa terumbang ambing... memang aku akui, kerja aku akan bertambah tapi tu tak ada masalah.. aku cuma sedih lepas ni tak ada tempat mengadu, bergaduh, minta pendapat.. sejak dah dapat tahu dia akan berhenti kerja, aku sentiasa hidupkan masalah jauhkan jarak persahabatan kami.. tapi makin lama makin menyakitkan.. lepas ni aku akan sentiasa rindu dia.. rindukan kenangan bersama dia.. aku tahu, aku kena kuat.. aku ingat dengan cara aku jauhkan diri, aku boleh kuat dan akan rasa biasa bila dia tiada nanti.. tapi... ya allah, kuatkan hatiku inim permudahkan urusanku agar aku peroleh ketenangan disisimu... maafkanku sahabat.. apa yang aku buat selama ini, aku tahu salah.. tapi aku nak biasakan diri.. tak tahu bila akan berjumpa lagi.. semoga berjaya disana..

No comments:

Post a Comment