13 June 2012

Tak ada yang lebih baik dari-Nya

Stress juga orang sibuk kata kita ni gemuk la, badan dah naik la, berisi la.. dalam hati ni mula ada kesan positif iaitu nak dapatkan balik bentuk badan yang cantik.. macam2 dah aku cuba.. tapi kan orang yang sibuk bercakap2 hal orang tu tak penat ke? aku pelik juga kan.. lantak la.. biar dia selesa dengan life dia.. dalam kepala ni berpusing fikirkan cara macam mana nak diet/kuruskan badan.. kita sebolehnya tak nak tension sangat tapi entahlah! apa yang aku tahu dari sumber2 yang boleh dipercayai, ceh wah! epal mainkan peranan.. nak je aku blend apple hijau campur dengan peria katak.. tak kebal lidah kau.. hahahhaha... da berapa hari ni aku dah start wafer slimming.. bau sedap dah! tapi bila makan, bluwekkk.. tak sedap.. bau vanila, mkn rasa herba + rempah.. huhuhu.. dalm kotak tu ada 10 keping wafer.. hari ni dah makan 3 keping.. pagi tadi tengok timbang, tak turun2 pun~ huuuuuuuuuu.... T_T penimbang tu rosak ke? dan2 la nak rosakkan penimbang.. hampeh! semalam pergi cari nestum.. siap pula aku ambil susu omega kotak + koko crunch kotak kecil2 tu.. dah la duit dah kurang, beli lagi benda2 macam tu.. huhuhu.. nasib lah.. lebih sadis lagi, pagi tadi test pakai baju kurung yang aku beli minggu lepas.. sekali kui kui kui, bahagian punggung ketat.. waaaaaaaaaaaaa! sedihnya.. bahagian lain ok dah.. bahagian situ pula slack.. adoi! macam mana nak kecilkan punggung? aku dah set dalam otak ni dapat gaji je aku nak beli set sauna.. hohohohoohohoho... >.<

No comments:

Post a Comment