30 October 2011

Permintaan hati

Sejak dari mengandung apa yang dihajati selalu dapat.. macam orang dapat baca apa yang tersurat dan tersirat di hati... tak kira lah barang ke makanan ke semua dapat.. cuma satu je, Ipad2 je aku tak dapat2 lagi memilikinya.. sentuh dan main2 gitu je dah dapat dah.. kak shida punya Ipad.. hehehe... sampai la aku dah bersalin.. dah ada baby ni, keinginan ibu dia melebihi dari anak dia.. hahaha.. apa yang aku nak, aku hold dulu.. ada duit baru beli.. tadi kengkawan aku dari KL datang.. Faiz, Farah, Dyana, Nik, Faishol datang jenguk aku kat Melaka.. terharu gila aku.. siap hadiahkan stroller untuk humaira... terima kasih banyak2.. yang bestnya semua panggil humaira, putri @ princess.. hehehe.. stroller yang aku nak dah dapat.. buaian pun dah dapat.. abi humaira belikan.. kerusi rehat tok ayah belikan.. macam buaian... aku tak tahu nama saintifik dia.. aku slalu sebut kereta humaira kaler pink.. hehehe..


apa yang aku nak sangat2:

1, Ipad2

2, baju cantik2 dan accessories yang comel untuk Putri Fatin Humaira bt Ahmad Azmi >v<

3, Iphone - yang ni saja nak cukup kuota..


love,

2 comments:

  1. Owhhh..x de apa. Nanti bole la bawak putri jala2 naik stroller k..cuma keciwa sket x jmpa kaler pink stroller tuu..;p

    ReplyDelete
  2. hehehe.. x de hal~ org bg kami terima dgn tgn terbuka.. ngeee~~

    ReplyDelete