20 October 2011

Lahirnya puteriku~

yang ni dia berusia 1 hari~

Sekejap je masa berlalu.. anakku yang comel dah membesar dengan cepat dan tak lama lagi umur dia dah sebulan.. dalam perancangan, aku nak belikan dia kek.. hehehe... yang tukang menghabiskan kami semua lah.. hahahaha... tak pe2.. nanti humaira dapat dari susu ibu ye... ni dia dah sebulan kena dapat enjet.. aku dah kautim dengan mak.. biar mak yang pegang humaira sebab aku takut tengok jarum dan tak sampai hati tengok budak kecil kena cucuk... tak sanggup.. kang tak pasal2 aku suruh doktor berhenti enjet lepas tu terus bawa dia balik... huhuhu.. rasanya nak update detik2 cemas kelahiran putri fatin humaira.. sekadar untuk bacaan dan ingat semula detik dan kenangan yang tak pernah aku lupakan.. ok.. nanti update lagi yang lain.. chiao!


love,

1 comment:

  1. congratz kak...seronok kan bila ada ci kecil yg akan sentiasa menemani kite...

    ReplyDelete