07 September 2011

eeeiiiuuu~~~ apsal aku tak berkenan?

Terus terang aku cakap, perangai yang aku tak boleh blah ialah perangai berlagak.. tak tahu la aku kenapa ramai sangat kat sekeliling aku ni ramai sangat orang berlagak buat aku rasa jelik, menyampah, nak menyumpah, semua ada.. dari dulu aku sekolah sampai sekarang ada je orang nak berlagak dengan aku.. pastu manjang tak puas hati dengan aku.. hey, kemon la.. aku tak ada harta untuk kau nak cemburu, aku tak ada kelebihan untuk kau beradu kepandaian dengan aku, aku tak ada sifat dengki, suka kacau life kau tapi kenapa kau nak kacau juga life aku.. Arrrgghhh!! rimas rasanya... bila dah macam ni baik aku redha je dan tawakal sebab dah memeang perangai kau macam tu... tak tahu lah kenapa aku boleh berkenalan dengan orang macam ni... terus pula tu jadi kawan... oh! please~

love,

No comments:

Post a Comment