08 August 2011

Meniti hari... siang @ malam...

Ikutkan aku, aku memang tak sabar nak bersalin.. tapi bila fikir ongkos aku usap2 perut dan cakap, sabar ye~ Bila dah cukup bulan nanti adik keluar dari perut ibu... lepas tu tetiba je hati aku sayu.. sebab takut juga kalau apa2 terjadi kat aku.. sejak 2 menjak ni, aku jadi sensitif sangat.. cakap sikit je nak meleleh air mata... tak boleh kena tegur sikit @ tercalar sikit kat hati ni.. lebih2 lagi sekarang memang banyak nak guna duit.. aku lebih suka diam kan diri.. lepas tu bila muhasabah diri tetiba je air mata meleleh... kalau tak tenang juga, aku duduk menangis depan mak.. luahkan perasaan... hish! rasa murah sangat air mata ni... T_T

love,

1 comment:

  1. ko ni wanie.. risau lak aku k.. jangan nak nangis2.. [aku faham kot ape ko rasa tp ntah tu je aku leh ckp] ko jgn la fikir sangat.. erm.. if ko rs susah ko try laa minta tlg parents or suami ko ke?

    ReplyDelete