18 August 2011

Macam tak percaya je!!!!

Betul ke tak ni aku nak bersalin... waaaaa.... lepas baca blog Atiqah Adnan, aku terus rasa betul ke aku dah nak dekat bersalin ni? sebab usia kandungan aku dengan tiqah dekat2 je.. selang seminggu @ 2 minggu.. terus tarik nafas panjang dan fikir banyak lagi persediaan tak prepare lagi.. contohnya, persediaan ibunya dari segi pakaian.. hahahah... nasib baik lah pesediaan baby aku dah siapkan awal2 lagi.. tinggal nak angkut je.. tapi risau juga pasal susu.. takut tak keluar.. kesian kat baby... aku ada info surah hujarat adalah surah terbaik untuk para ibu yang menyusukan anak.. hurm~ Ya Allah, kau permudahkanlah urusanku, berilah kesihatan yang baik pada diriku dan anakku dan ampunkanlah dosa2 yang aku lakukan sebelum ini... Amin..

love,

1 comment: