04 August 2011

Cari punca, apa yg berlaku sebenarnya?

Aku tak tahu apa puncanya sampaikan bulan ni betul2 sesak... beli barang apanya sampai macam ni sekali.. dengan sewa rumah naik dengan mendadak.. dengan belum lagi bayar duit streamyx RM22 kat kak shida.. ni budak rumah minta duit lagi RM8 sorang untuk join gotong royong mengecat luar rumah, aktiviti jiran tetangga area rumah tu... sepatutnya satu rumah kena bayar RM40 dan oleh kerana kami berlima duduk satu rumah kena lah bahagi 5.. memang jumlahnya sikit.. apa lah sangat 8 hengget tu.. tapi kalau fikir balik ni tanggungjawab tuan rumah.. lain lah kalau keperluan dalam rumah... tu aku tak boleh nak elak.. dengan keadaan aku yang sarat.. yang selalu ingin balik melaka tengok muka2 orang kesayangan aku, aku perlukan duit.. tak betah aku duduk seorang diri di KL..

love,

No comments:

Post a Comment