11 July 2011

Semuanya sudah! (",)

Lepas beli barang2 baby sikit2, aku terlampau excited nak beli lagi sampai barang2 kat list tu habis.. hehehe.. tepat jangkaan aku, barang2 yang tinggal hanya tunggu orang nak seponser jek.. iaitu mak & ayah nak belikan barut dan napkin kain.. mak kata nak beli kat kg jawa.. aku dengan harapan mak belikan yang cantik2 coraknya.. hehehe... oleh kerana barang2 yang dibeli semuanya husband yang bayar, jadi dengan ucapan terima kasih banyak2 dan banyak2 kiss melekat kat pipi tu.. ngeeee~~~ penat yang teramat2 sangat cari bakul baby, akhirnya ada juga orang nak main tarik tali dengan aku nak pergi belikan bakul.. orangnya adalah abg ngah & yaya~~ hahahha... aku cari bakul tu merata.. memang tak ada.. aku yang hangin.. bukan cik abang yang hangin... huhuhu... sekarang hati dah senang dan tenang walaupun berdebar tunggu si kecil ni keluar.. rasa macam tak sabar pula... lepas tu mesti aku asyik rasa rindu je dan setiap masa call mak tanya khabar dia.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~!!!!!

love,

No comments:

Post a Comment