10 June 2011

Tak paham aku!

Tiba2 aku teringat ayat budak sekolah aku dulu.. "zaman dah berubah".. sama juga apa yang aku lalui sekarang.. aku tak faham apa yang buatkan orang terasa sangat2 dengan perangai aku.. padahal aku tak pernah pun terniat dalam hati untuk sakitkan hati diorang.. tak kan selamanya aku sentiasa hidup nak menjaga hati orang... malas la nak copkan diri dengan gelaran macam tu... dugaan datang dari Allah untuk uji aku sama ada aku bersedia ke tak untuk laluinya.. benda yang kecil pun boleh jadi besar.. rasakan aku betul2 rasa serik nak kawan dengan sesiapa... betul demi Allah... aku mangsa keadaan.. T_T

love,

No comments:

Post a Comment