15 June 2011

Seluas langit, turunnya embun pahala...

Alhamdulillah~ minggu lepas aku cuba tetapkan pendirian berpuasa.. puasa ganti lor~ hehehehe... 4 hari aku dapat buat.. dah sampai hari jumaat aku kena kumpul tenaga untuk balik melaka.. Dari opis aku terkedek2 jalan ke LRT Kerinchi lepas tu sampai masjid jamek tukar LRT Star... terus ke bandar tasek selatan.. sampai2 je beli tiket.. aku suka cara nak beli tiket sekarang ni.. sebab kat TBS banyak pilihan.. kalau tiket transnasional atau KKKL habis, aku pergi kaunter TBS cari bas lagi setengah jam nak gerak.. selalunye ada.. hehehehe... kalau betul2 tak ada.. memang aku menggelabah.. masa tu sibuk telefon ayah... dan rasa macam nak nangis.. tak mau duduk KL nak balik MLK... huhuhuhuhu... naik bas je terus lelap.. tak sampai lagi sg besi, aku dah melayang ke lain.. tengok2 dah sampai air keroh.. hahahha syiok.. eh, ok lah! nak buat kerja.. nanti tangguh2 jadi banyak pula.. daaaa~~

love,

No comments:

Post a Comment