16 June 2011

Nora Elena

Aku dah jatuh cinta pada Muhammad Seth Tan Abdullah... waaahhhh!!! Penangan watak Aaron Aziz dalam Nora Elena.. Romantik gilerrrrr~~ Suka2... dari mula cerita aku tak ikut.. sebab tak tahu pun ade cerita best kat tv3 tu... kebetulan budak rumah buka cerita tu, terus ikut sampai sekarang.. bila part Seth Tan dan Nora Elena, aku jerit2 happy... hahahha.. buruknya perangai.. semua budak rumah aku senyum2 kat aku... tiba2 terbayang pula kat husband aku yang romantik.. kahkahkah... hari tu Ratna kata nak pergi kat MPH kat Mid Valley sebab nak beli novel.. aku dan Farah ikut sekali.. tengok2 Ratna nak beli novel Kasih Yang Suci.. rupanya cerita Nora Elena dari novel tu.. baru nak ambil dah habis stok pula.. hampa sangat.. balik melaka ajak cik abang pergi popular cari novel tu.. dah habis stok juga kat situ.. aku pun harap kat MPH mid ni ada lagi stok.. pergi2 ushar tengok ada lagi buku tu.. terus grab.. tak fikir panjang dah~ puas hati bila dah baca.. oleh kerana novel ni tebal dan banyak psiko dalam cerita ni, aku baca dengan tekun.. tapi tak habis2 lagi.. obses dengan cerita kat tv.. lagi satu suka juga lagu2 dalam cerita tu.. Erry Putra nyanyi pun best gak.. semalam cari dalam 4 shared lagu2 dia.. semua sedap2.. aku pun download masuk dalam MP5.. nggeeee~~~

love,

No comments:

Post a Comment