28 April 2011

Syukur Alhamdulillah...

Hari yang paling menggembirakan aku dan seisi keluarga aku.. memang hati ni berbunga2.. apa yang aku inginkan dah pun tercapai.. azam tahun lepas dah pun tercapai.. akhirnya dengan sokongan bos2 dan kawan2 kat sini dari aku main2 je pergi interviu terus dapat naik pangkat.. naik pangkat SP... Alhamdulillah.. rezeki baby tahun ni.. tak tahu lagi macam mana nak tunjukkan perasaan ni.. :)

love,

2 comments:

  1. wah best ar ko melaka tade kosong SP lagi if ade aku pun nak pi interbiu..

    ReplyDelete
  2. hehe.. rezeki beb.. insyaallah.. sok2 ade la tuh kosong kat SP.. th da SP x de kosong.. sm2 doakan SP ade kosong..

    ReplyDelete