02 March 2011

Berkelana?!

Yahooo!!! Manager aku dah pun bagi green light untuk aku pindah ke Melaka.. tunggu sign dari AGM aku pastu submit ke GM pulak... lepas tuh, tunggu je post kosong dari TM Melaka... permulaan yang baik.. aku selalu tangguh-tangguh nak hantar surat pindah tu... sebab aku fikir bos aku tak bagi pindah.. memang tengok muka bos-bos aku kesian gak sebab ada banyak kerja dalam team aku... erm... belum dapat post sana lagi aku dah rasa sedih nak tinggalkan department ni... tiba-tiba sayu je... dulu lain.. boleh gelak-gelak, hepi sentiasa.. dengan team admin, kengkawan aku.. tapi sekarang dah berubah.. zaman dah berubah.. sorang2 jauhkan diri dari aku... aku tak salahkan diorang sebab ape... mungkin dari sikap aku ke ape ke.. mana ler kita tahu kan? semalam aku dapat tahu kawan baik aku- ira masuk hospital.. macam mana lar aku tak tahu.. tu pun kebetulan farah order chesse tart dari dia.. hurm~~ kita doakan semoga dia kembali sihat... amin~

love,

3 comments:

  1. wah gud news ni.. nanti roger aku pape k.. ira masuk hospital ke? awatnyee?

    ReplyDelete
  2. Seronoknya diaa...nnt sape nk tolong kita buat Granite..hehe

    ReplyDelete
  3. dear atiqah: aku dpt berita dia kene jangkitan paru2.. tp x sure la aku.. aku x g jengok dia sbb transport x de...
    dear dyanz: hehehehe.. kamik tolong.. nnti da dpt org baru leh ajo sikit2... dyana lagi teror dr kite... heehhehe

    ReplyDelete