16 August 2010

Teman baru di office

Hari sabtu berbuka dengan keluarga mertua.. first time tu.. hehehhe.. memang meriah dengan gelak tawa adik-adik ipar saya tu.. abah mertua saya tak sihat.. maklumlah musim demam~ hari ahad mak mertua saya sibuk buat kuih untuk dijual.. sempat jugalah kacau sikit-sikit.. hehehe.. penat dia suruh saya pergi rehat tapi saya tak nak.. last-last tertidur juga kat dalam bilik saya.. bangun tidur tengok kat sebelah saya suami tersayang peluk saya sambil tidur.. saya lelap balik sebab sedap kena peluk.. ngeee~ akhirnya suami saya kejut bangun mandi dan bersiap-siap untuk balik berbuka dirumah ayah.. penat juga sebab saya dan suami gilir-gilir buka puasa.. perjalanan ambil masa 1 jam.. huhuhuhu... tahun ni tahun yang cukup bahagia sebab walaupun penat, tapi meriah buka puasa dengan dua-dua keluarga..

saya sempat juga ambil 6, 7 ekor ikan gapi dari rumah abah untuk letak di atas meja saya.. mak kata bagi makan 5 biji je.. jangan bagi banyak-banyak.. mati dia.. first time saya jaga ikan.. tak tahulah macam mana saya nak jaga ikan-ikan ni kalau saya cuti panjang.. huhuhu


love,

3 comments:

  1. seronok kn wani da ada suami...hidup kita umpama sempurna...lepas ni leh tambah sorang lg family member...mst lebih bahagia & ceria... ;-)

    ReplyDelete
  2. o0o0...patut r markah 5s dapt tingggi..sbb ad ikan rupernyerr...hmmm

    ReplyDelete
  3. Dear Touchmyheart: sonok.. tp biase la mcm2 dugaan bl da berumahtangga~

    Dear Dyanz: hahaha.. x leh blah.. tinggi ker? x de mknenye dyana~ hehehe

    ReplyDelete