05 July 2010

Kemesraan sejenak..

Saya ada terfikir status isteri orang ni boleh mengugat sesuatu persahabatan ke? Sampai sekarang saya masih tak dapat jawapannya.. bila kita miliki sesuatu dan kehilangannya secara tiba-tiba, buatkan saya terpinga-pinga apa silap saya sampaikan saya tak mampu bertahan untuk memilikinya.. dulu saya dah kehilangan seorang kawan.. satu persatu kawan saya mula berjauhan dari saya.. mungkin makan masa untuk saya menerima.. saya tak tahu terhengeh-hegeh pada orang.. bagi saya kalau orang tak nak kita jangan dipaksa.. orang akan benci kita.. memang suami perlu didahulukan.. tapi kawan pun penting juga.. sebab mereka yang mencetuskan keadaan sebelum suami kita datang dalam hidup kita.. kawan-kawan suka duka kita.. hanya ikut gerak hati kita untuk seimbangkan kasih sayang kita pada kawan-kawan dan orang penting dalam hidup kita..

love,

No comments:

Post a Comment