17 June 2010

Lost from life~

Dari dulu sampai sekarang pegangan hidup saya adalah orang yang boleh kembalikan semangat saya selain keluarga adalah sahabat2 dunia dan akhirat.. bila kawan sedih, saya akan terasa kesedihan mereka.. saya risau satu hari nanti saya terpisah dengan mereka.. kalau boleh biarlah perpisahan dalam kematian yang boleh pisahkan kami.. dan berjumpa di taman Syurga.. erm... farah dan ratna dengan kesedihan masing-masing.. janganlah buat aku rasa sedih teramat-amat sangat sahabatku~ kadang-kadang diri terasa terasing bila kesedihan melanda.. membawa diri untuk ketenangan.. dulu pun saya sama juga.. fikirkan mana yang terbaik untuk diri saya sebelum kahwin.. semoga apa yang saya lalui sekarang akan membawa kebahagian dalam diri saya.. diri saya hilang dari pandangan orang seperti di singkir dari hidup mereka.. kalau mereka senang melalui situasi itu, saya sanggup undur diri demi orang yang saya sayang.. saya tahu mereka perlukan ruang untuk bernafas.. untuk fikirkan jalan penyelesaian bagi masalah yang dilalui..
Farah:
Beb, aku memang sayang giler kat ko.. ko dah jadi sebahagian hidup aku yang boleh aku lalui dengan tenang.. ko jadi sifu aku, jd teman aku yang boleh nasihatkan aku.. tapi aku minta kita sama-sama selesaikan masalah bersama.. jangan buang aku tanpa pengetahuan aku.. thanks beb~
Ratna:
De, gua pun sayang lu de.. sayang sangat~ pasal lu gua sanggup tolong lu kalau lu minta.. sebab gua banyak terhutang budi kat lu dari dulu sampai gua dah kahwin.. paling memeranjatkan gua, lu banyak tolong gua masa majlis gua.. memang gua tak de kawan yang sanggup buat macam tu.. semuanya lost contact.. thanks de~

hati resah gelisah tak ada siapa yang tahu.. hanya gelak ketawa, senda gurauan yang boleh tutup segala keresahan yang bersarang di hati ini~

love,

1 comment:

  1. kawan susah cari..
    kdang2 bila gembira sangat kita pun jadi lupa kawan..walaupun kawan ramai bukan semua yang bOleh buat kita betul2 bahagia..

    ReplyDelete