15 June 2010

Apa yang dirasa, itulah dia~


Sambil menguyah biskut almond ni, saya terpinga kejap tentang entry yang tiba-tiba singgah sekilas dalam kepala saya.. apa yang nak dikaitkan dengan entry atas.. T_T bila dah cuti lama ni perasan tu bercampur aduk la.. malas, sedih, gembira, tertekan dan macam-macamlah yang ada seperti perasa asam garam kehidupan.. wah! ayat skema.. bila dah tertekan nak makan je lah.. bila gembira sangat dengan kawan-kawan hati senang.. satu hari duduk melekat kat kerusi office.. nak jerit tak boleh.. nanti orang kata saya ni gila pula.. ahahaha.. hati saya bagaikan mengikut irama lagu yang dimainkan dalam window player saya kat laptop ni.. lagu sedih jadi sedih.. lagu happy keluar perasaan happy pula.. ngeee~
love,

1 comment: