11 May 2010

Semakin lama semakin datang..

Errrmmmm... saya makin berdebar sebenarnya.. majlis saya akan berlangsung lagi 2 minggu.. tolak minggu ni.. huhuhu.. dalam masa sebulan ni saya tak boleh jumpa cik abang untuk mengelak dari apa-apa berlaku.. kesian cik abang.. hehehe.. orang dulu-dulu kata.. makin dekat majlis makin berdebar jadi pengantin akan tertekan.. takut tak jadi pula nak naik pelamin.. pelamin saya tema pink + purple + krim atau putih.. saya serahkan pada mak andam saya, kak Yan.. barang hantaran saya buat warna peach + purple + pink + putih sikit.. dah warna pelangi pula dah.. hehehhe.. tapi saya suka warna-warna gitu... nanti bila tiba majlis, saya akan upload gambar-gambar hantaran dan pelamin saya.. saya nak buat tema taman.. mak saya kata belilah bunga banyak-banyak.. tapi saya rambang mata bila dah jumpa bunga.. warna semuanya menarik.. T_T dalam masa 2 minggu ni la saya tengah nak cuba diet, cuba nak nampak cantik sikit.. ", hehehe... fuh! merahnya muka saya.. malu-malu kucing ni.. ok.. da~

love,

No comments:

Post a Comment