12 May 2010

Bukakan lah hati...

8/5/2010 - hari keluarga Core IP Development.. kami bertiga seperti biasa meriuhkan suasana.. hehehe.. dengan semangat waja kami pakai inner hijau.. sebab kami rumah hijau.. hohhoho.. riuh rendah juga tambah lagi kak nana, kak ruziah dan dalila.. bila tengok balik gambar, kelakar pun ada.. tengok je fara, semangat kesukanan.. hahaha..
Errmm.. cerita hari ni saya macam tak ada mood langsung untuk bekerja.. dalam kepala dah merewang ke melaka.. tiba-tiba rindu kat mak.. nak meleleh dah air mata ni.. tadi call line busy pula.. saya tiap-tiap hari call mak saya.. dah biasa.. kalau tak ada cerita, adakanlah cerita.. hehehhe.. kadang-kadang saja je kacau dia nak tidur.. T_T hati ni macam kosong.. tadi datang office pun lambat.. ingat nak cuti hari ni tapi faiz dah MC dulu.. bagi peluang dia rehat.. dah banyak hari saya menyusahkan dia kat office.. seminggu ni fara ada kat office.. ratna pun ada.. tak bergerak ke mana pun.. hari ni saya cuba happy.. tapi tak tahu kenapa hati ni risau, sedih, kosong even kawan-kawan ada.. nak siapkan cerpen tapi tak ada mood.. tertangguh lagi~ aduh!
love,







No comments:

Post a Comment