14 April 2010

Satu hari di....

Wah! macam lagu raya pula.. hehehhe.. hati tengah sakit gara-gara sikap seseorang.. makan hati ni.. mana taknya.. tak boleh nampak saya ni ada kat office.. kalo melilau tak tentu pasal boleh jadi kes pula.. hehehe.. ok.. cerita ni tak ada kena mengena langsung dengan cerita atas.. cuma nak minta nasihat para blogger, macam mana nak kurus dalam masa terdekat.. tak ada lah i ni nampak chubby sangat.. sedap2 mata memandang.. hari tu test baju untuk keramaian bagi pihak lelaki.. pakai bj tu tak boleh zip.. ah! sudah.. mengelabah + malu + bengang + tak puas hati dengan bentuk badan.. huuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... tak tahu nak buat macam mana lagi daaaaaaaaaa~ pakai lagi satu baju macam geli je.. sebab terbonjol lemak-lemakku di sekitar perut.. malu kat mak mertua.. huhuhuhu.. sekarang ni tengah fikir diet yang boleh kurus kan badan dalam masa terdekat ni.. tinggal sebulan lebih lagi nyah~ huhuhuhu




love,

No comments:

Post a Comment