21 April 2010

Bilakah agaknya....???

Setiap hari saya bayangkan saya jadi student balik.. hati ni bersemangat nak sambung belajar level degree.. ayah saya kata banyak benefit jika sambung belajar.. sebab Syarikat Telekom menyediakan kemudahan untuk kenaikan pangkat eksekutif.. saya pun ada terfikir part situ, untuk masa depan ahli keluarga saya yang bakal tercipta tak lama lagi.. tapi hati saya ke arah nak memenatkan diri dengan bebanan buku-buku, exam dan kerja-kerja rumah yang diberi oleh pensyarah-pensyarah baik + handsome.. "ada lagi ke pensyarah handsome? jangan cari nahas cik wani oii, marah cik abang nanti.."



so.. bersiap sedialah fizikal dan mental.. tapi cik abang kata lepas kahwin baru boleh.. nampaknya saya kenalah bersabar dan mengharapkan semangat tu masih ada lagi lepas kahwin.. huhuhu.. saya harap cik abang bukan sekadar janji sahaja.. tapi laksanakan kata-katanya.. lepas tu impian saya nak hasilkan novel dan galeri untuk lukisan saya.. tapi tak tahu menjadi ke tak.. ni semua ikut kemampuan dan bak kata pepatah " nak seribu daya, tak nak seribu dalih" mana kata-kata semangat?? siapa yang sudi berikan kata-kata semangat kat saya??

love,

1 comment: