27 April 2010

Apakah semuanya itu..??

Rasanya susah ke nak cari kawan baik yang memahami kita dari mula sampai akhir? Sejak akhir-akhir ni saya rasa diri saya dihargai oleh orang lain.. Berkumpul, gelak ketawa, berkongsi masalah tanpa segan.. kadang-kadang tak mampu nak meluahkan perasaan yang buatkan kita teragak-agak.. saya teringat entry saya yang lepas-lepas.. apa perbezaan kawan dan sahabat.. dari dulu saya cari sahabat tempat saya berlindung seperti Rasulullah dengan sahabat-sahabat baginda.. Sentiasa ambil berat, sentiasa disayangi serta menyayangi antara semua lain.. Apa yang dimaksudkan sahabat dan kawan? sama ke dengan kawan baik...???
Wani...

Fara...

Ratna..

Dari mula ku keliru
Dari mula ku tertarik denganmu
Dari mula ku terasa gelisah
Ku tidak tahu apakah semuanya itu

Bila ku bersamamu
Terasa ketenangan didalam jiwaku
Sering kali ku merinduimu
Setiap kali kau berjauhan dari sisiku

Mengapa ku cemas rasa begitu lemas
Minda ku dipenuhi bayangan wajahmu
Mengapa ku cemas rasa begitu lemas
Ku perlu tahu adakah kau pun begitu

Dari mula ku keliru
Dari mula ku tertarik denganmu
Dari mula ku terasa gelisah
Ku tidak tahu apakah semuanya itu
Apakah semuanya itu

Tanpamu disisi ku yeah
Terasa kekosongan di dalam hidupku
Seringkali bayanganmu mengganggu
Setiap kali ku dengar gema suaramu

Mengapa ku cemas terasa begitu lemas
Bukalah hatimu padaku
Mengapa ku cemas terasa begitu lemas
Luahkan rasamu yang terbuku

Dari mula ku keliru
Dari mula ku tertarik denganmu
Dari mula ku terasa gelisah
Ku tidak tahu apakah semuanya itu
Apakah semuanya itu...
love,

No comments:

Post a Comment