08 April 2010

Aktiviti laut..

ok... Pejam celik pejam celik tinggal sebulan je lagi kami akan dimenterai sebagai suami isteri.. saya masih lagi tak percaya "betul ke?" Ermmm... kad saya dah pun siap minggu lepas.. tinggal nak ambil je.. ok... saya nak kongsi satu cerita.. hari itu, saya tak ingat tarikhnya bila.. saya ada join team saya bersantai di Port Dickson 3 hari 2 malam.. saya ingatkan cuti ni cincai-cincai je.. tak sangka pula bilik tu esklusif.. dan sesuai untuk honeymoon.. memang best.. jadi saya kongsi satu bilik dengan diyana (my bOss).. macam-macam aktiviti kami lakukan.. kayuh basikal, berkayak, berendam dalam tab mandi ( yang ni sorang-sorang ok...) tapi tak best sebabnya diyana tak sihat.. so yang mana dia larat jalan, saya ikut je la.. part yang best is saya lepak dengan kengkawan tepi laut sampai tengah malam.. memang terasa bila air laut surut panas membahang.. ingatkan nak lepak kat beranda hotel.. tidur situ.. ermmm hampeh betul! terpaksa lupakan sebab cuaca tidak mengizinkan.. kena pendamkan dan entah bila boleh buat agaknya.. gila kan?? ^_^


ini lah yang saya idamkan selama ni... berendam!!
saya tidur katil tepi tingkap tu.. nampak tak beg? tu beg saya lah tu! ^v^

fesyen baru.. berbasikal guna high wheel.. ahakz..

seronok jumpa laut.. nggeeee!!

kami bertiga.. Faiz, saya dan diyana..

saya di belakang tu.. chaiyorkk!!

geli nak pijak pasir + minyak.. dan akhirnya puas hati berkayak.. sekian lama tunggu!
love,

No comments:

Post a Comment