04 February 2010

kad kahwin + persiapan



Pening kepala fikirkan nak design kad kahwin ni.. rambang mata tengok design semua lawa-lawa... kalau saya tak masuk telekom memang dah jadi designer sekarang ni.. hehehhe.. angkat bakul sendiri.. semua persiapan dah ok cuma saya macam tak percaya yang saya akan akhiri zaman bujang saya.. kalau dulu jadi budak nakal + gila-gila.. sekarang ada lagi tapi sopan sikit lah.. huahuahuahua..



Persiapan majlis:



  1. Mak andam : settle.. siap semua sekali dengan baju + make up + bilik + pelamin

  2. Hantaran : ada lagi 2,3 barang tak beli lagi...

  3. Persiapan hantaran : dulang + alas dulang + hiasan hantaran = aduyaiii tak beli lagi...

  4. Kenduri : ayah dan mak yang settle kan ;p

  5. Photography : dalam perancangan.. ada 2 calon.. confius nih!

  6. Kad kahwin : dalam proses..


Kasut sanding tak ushar lagi.. sadis betul.. ada lagi yang tertinggal ke? terlampau banyak sangat dalam kepala.. saya nak buat tema taman.. tu semua dalam perancangan.. risau2... dah tak ada selera.. huhuhu.. terus rasa kenyang..

love,


5 comments:

  1. hehe hopefully semuanya bakal berjalan lancar ok.. takpe ko relax dan plan slowly k.. take a breath.. insyaAllah....

    psstt ape tak percaya ko kan ke dah masuk 25 tahun dis year babe..^^ harus ready yaa!!

    ReplyDelete
  2. sila siap kn cepat..aku nak jmpot skendal2 aku smue..anak2 ikan lagi..hahaha

    ReplyDelete
  3. sis bile kawen nye yeh???
    ambik masa yg lama tak tuk ready??

    ReplyDelete
  4. dear atiqah, aku macam tak percaya beb... tak sangka dah 25 tahun..

    dear lalat, bagus2.. ko ajak skandal2 ko ramai2 meriahkan majlis..

    dear elyaelmo,
    bulan 5 ni saya kawen... gemuruh juga ni.. boleh nyanyi lagu gemuruh(faizal tahir).. hehehhe

    ReplyDelete