23 January 2010

Dengki + tak boleh lebih kurang..

Tu ke ciri-ciri seorang pemimpin? Dan seorang kawan? Saya tak kenapa dari dulu sampai sekarang orang tak boleh lebih kurang dengan saya.. saya tak kacau life diorang.. tapi kenapa orang boleh sentap perasaan saya dengan tak boleh miliki itu ini.. saya jadi tawar hati bila orang berkasar dengan saya macam orang bersalah bila nak kan sesuatu.. terus dah tak nak dan malas fikirkan hal-hal yang sebelum ni mengujakan hati saya.. saya tahu saya tak layak.. tapi tolong jangan tengking-tengking saya macam orang buat kesalahan besar.. saya nak juga merasai apa orang lain rasa.. salah ke?T_T

love,

No comments:

Post a Comment