04 January 2010

berubah perjalanan hidup..

Tahun bertukar tahun... sekarang dah 2010.. selamat tinggal 2009.. ada kenangan suka dan duka.. sekarang buka lembaran baru.. tinggal 5 bulan je lagi majlis saya.. dan sekarang ni saya buntu + gelabah + tak tentu hala... saya jenis tak kisah.. tapi saya nak kan terbaik untuk majlis saya.. saya betul-betul perlukan azmi dalam hal ni.. tapi kadang-kadang rasa tunang kesayangan saya ni tolak bulat-bulat pandangan, idea kepada saya.. saya nak kan cadangan dan idea dia juga.. kalau ok saya ikut.. saya bengang juga ni.. satu benda pun tak bincang lagi dengan dia.. dia pun diam tak kata apa-apa pun.. huhuhuhu... sedih betul.. kadang jeles juga kat kengkawan yang bekerjasama dengan pasangan masing-masing demi menjayakan majlis mereka.. tapi saya macam duduk di pelamin sorang-sorang.. nasib lah... lalui je la dengan hati yang redha.. "(


love,

No comments:

Post a Comment