18 December 2009

riang ria bersama...

Hari tu saya kerja luar dan jauh dari tempat kerja Kuala Lumpur iaitu Sarawak dan Johor.. sekarang ni dalam kepala dah macam tak sabar untuk ambil lesen motor kereta.. sebab tu salah satu keperluan hidup sejak kena kerja luar.. susah juga tak ada transport.. okies.. sekarang tengoklah korang semua dengan gambar-gambar kat bawah ni.. enjoy! tapi sorry ye gambar kat johor tak sempat nak ambil..

sibuk bekerja...

peace!!!

menungkan ape tah.. ''p


check email.... 'v'
love,

2 comments:

  1. bestnye dapat outstation...
    wanie tetibe aku rasa rindu lak kat ko..
    hehe

    ReplyDelete
  2. kalo rindu.. meh jumpe... hehehhehe

    ReplyDelete