27 October 2009

Rambut


saya ada terbaca blog seorang kawan bernama hanis zalikha di blog sahabat saya atiqah adnan.. ni dah kira promote blog member ni.. heheheh.. ada satu entry yang menarik hati saya.. tips penjagaan rambut.. dari mula sampai akhir.. semalam saya dah cuba tapi tak berapa jadi coz rambut saya pendek paras bahu.. T_T kenalah tunggu panjang lagi.. saya sukakan rambut blow bawah.. memang dari dulu sukakan stail macam tu.. bila rambut panjang saya dah tak tahan nak potong pendek.. macam mana la nak buat rambut cantik macam tu.. selalu berangan nak kan rambut macam tu suatu hari nanti


love,

2 comments:

  1. waa.. blog aku adaa laa.. syiookknyee..

    ReplyDelete
  2. bl ko da popular.. bg komisen skit kat aku... yiii~

    ReplyDelete