22 October 2009

novel..

semua org suka kan novel.. saya pun suka novel gak.. novel kat kampung tak tahu ade berapa.. kat kl pulak satu bekas besar.. jenuh lar nk angkat kalau nak pindah.. ;p by the way.. dlm beberapa hari ni ada pameran buku MPH kat menara TM.. jadi apa lagi.. saya gunakan masa saya cari buku yg saya nak.. Antaranya, Don't be sad ( buku yg di kenal kan oleh Heliza dlm cerita Syurga Cinta).. saya selak buku tu sikit2 je.. bagus juga buku tu.. motivasikan diri kita kalau kita menghadapi masalah.. saya beli buku Buat Duit ( nak kaya le katakan.. ahakz), beli novel Aisya Sofea ( penulis kesukaan saya).. rambang tul mata saya tengok buku banyak2 ni... kalau dl saya blh baca novel 2 hari.. skrg byk benda nak kene buat.. jd banyak hari la saya ambik utk habiskan satu novel.. hehehhe.. agak2 kengkawan sume blh abis baca sampai berapa hari? kite kene byk membaca.. sbb tu ilmu kite.. kalo tak tahu ape2 serupa mcm katak di bawah tempurung.. tak tahu ape2 n pemikiran tak meluas.. tu yg menyebabkan otak kite cetek n senang dibuli.. T_T


love,

2 comments:

  1. hOhOhO...umahku jua pEnuh ngn nOvel..hubby ku bising2..ahakz..
    kOleksi nOvelis yg di simpan>>>nOrhayati bErahim,anis ayuni,aisya sofea,damya hanna,aleya aneesa,fauziah asyaari..
    sEmuanya hampir cOmplete..tgl 1 o 2 bOOk jer lOm bkEsempatan nAk cr..(yg lme2)..

    p/s:dOnt be sAd..hubby ku beli sendiri (ms tu awl thn 2007 waktu clash ngn aku) ^_^

    ReplyDelete
  2. novel tu bagus dibaca...byk pengalaman hidup yg blh dipelajari...tp klu utk tmbh ilmu...bykkan baca buku meberi ilmu spt buku ilmiah & buku pelajaran ya sayang....

    ReplyDelete