26 October 2009

Hanya dengannya..


Siapa suka hindustan?? angkat tangan... seorang budak yang tak tahu malu iaitu saya.. (' 'p) saya memang minat gilerrrr dengan hindustan.. dulu ada juga koleksi hindustan.. siap ambil gambar.. teruk kan? hehhehe.. ada setengah orang akan tanya, apa yang best sangat dengan hindustan ni? Especially my dad.. memang dia akan bising kalau saya ada di rumah hari minggu saya akan kejar siaran hindustan pukul 12.30 tv2 @ pukul 2 tv3.. memang yang lain-lain tak boleh buka cerita lain.. ehehehe... sekarang ni tengah gilerrrr dengan cerita 'Om Shanti Om'.. pelakon SRK.. lagu memang sedap-sedap kat dalam tu.. lagi satu saya suka lagu yang ade semua artis-artis yang pernah berlakon dengan Shah Rukh Khan(Deewangi Deewangi).. cerita yang best.. ada suka dan duka seorang pelakon.. masa saya tengok cerita ni memang terpikat terus walaupun tak ada subtitle melayu, subtitle english je ada.. boleh la.. asalkan kita tahu jalan cerita.. saya dapat tahu dari angah yang cerita ni menaikkan SRK sampai dia jadi datuk.. ermmmm... tak sangka lak angah lagi advance dari saya.. saya pun tak tahu apa-apa walaupun peminat hindustan (c_c).. sekarang ni pun kat office saya tengah menghayati lagu-lagu Om Shanti Om.. hahhahahah.. sambil buat kerja ye kawan-kawan.. hohohhohoho
love,

1 comment:

  1. waa... aku pun suke juga..
    sebab ade joget-joget..

    ReplyDelete