08 October 2009

berubah????

alhamdulillah.. aku n badak2 umah skrg ni da dpt umah yg kami cari sepanjang 2 minggu ni.. aku duk opis sibuk bukak mudah.my n caribilik.my.. hehehhe.. da mcm da x de keje.. keje melambak tp dok bt keje lain.. ye ar.. mn x nyer, aku x blh fokus sgt keje tu.. nnti aku sakit kepala.. sape susah.. aku jgak.. nnti da sakit kene g klinik, mkn ubat, lg sakit bdn aku.. huhuhuhu.. sbb kitorg nk pindah sbb ptg raya ari tu umah kitorg masuk pencuri.. abis brg budak umah aku bersepah.. bilik aku x kene.. selamat.. kalo x abis jgak brg2 aku.. ilang henset n duit syiling.. skrg ni musim raya je pencuri kuar.. mn x nyer, harga brg naik.. itu naik, ini naik.. mcm mn nk basmi kemiskinan.. org lain pon nk idup jugak.. mcm yg da kaya, lg diorg nk kaya.. mkn duit sape??? kekadang aku sakit ati jugak tgok harga brg naik nih.. walaupon aku x nikah + kawen lagi, aku yg bujang terang tang tang ni terase gak woooo.. sekejap je duit da abis dlm tgn.. padahal beli makan je tu.. x beli bende lain pon.. jimat punyer psl, ikat perut.. bw bekal.. nsb baik mak aku bekalkan sambal kering ms naik cuti ari tu.. sambal kering tahan lama.. jd x penah2 aku bw bekal, ari ni aku bw bekal roti berintikan sambal kering ikan bilis ke opis.. pergh! menjilat jari.. ari tu jamuan raya aku bg staff kat sini rase sambal mak aku.. dpt pujian woooo!!! huhuhuhu kembang idup.. menari2 bulu idung.. sehati berdansa.. sampaikan GM mkn nasi empet ngan sambal kering share ngan aku sambil tersenyum.. betapa dahsyat nyer sambal mak aku sampai dia x terlafazkan nyer.. semua mak aku masak aku mkn... tolak batu kayu je.. hehehhehe... tu yg anak dia bulat je manjang.. erm... hal umah da settel, hal siap kan persiapan majlis pulak.. lagi 7 bulan je lagi.. sekejap je ni.. aku kene decide warna ape aku nk pakai ms nikah nanti.. so, doakan aku ye kengkawan...

love,

2 comments:

  1. laaa ingatkan ko yang msak.. agaknye kalau ko yang masak lagi terangkat kOt.. huhuu

    ReplyDelete
  2. hahahhaha... terangkat sampai x ingat dunia..

    ReplyDelete