23 September 2009

camat ari raye!!!

fuh! penat ni... ari tu satu famili blik muar raya ketiga.. kul 9 pg aku, lina, mak n ayah bertolak ke muar, umah mak long aku.. angah, nd, amir n faiz bertolak lmbt sikit.. diorg naik kete angah.. tu pon kat muar sampai parit jamil da jem.. dahsyat tol! beraya sakan org johor ni.. ehehehehe... ari tu kitorg balik ade hal... so kitorg kene jd wakil lelaki utk abg sepupu bertunang.. tema pink n purple.. nnti aku x th lar nk wat warna ape time bersanding nnti... aku da rancang da ngan tunang aku nk wat warna ape time nikah nnti... hehehheh.. ermm... kitorg bertolak kul 2.45.. kat umah belah pempuan memang meri..ah.. ye adik2.. meri...ahhhh... mmg ramai ar.. tp time aku lg meriii....ahhhh... aku kuar dr bilik je org da ambik gmbr aku .. mcm artis uuu... hahahahha.. ok.. berbalik cite td.. balik dr antar org bertunang, kitorg g parit usop.. g beraya.. balik je kete ayah mengalami xcident... terlanggar bdak yg x berhati2.. melintas tgok satu jln je.. kesian tol bdak tu.. nsb baik ayah x laju... kalo x susah gak.. aku, ayah ngan mak serbu bdak tu.. tanye ade cedera ke x... aku da menggigil n mcm nk nangis tgok bdak tu.. kesian giler... so lain kali tgok kete kalo nk melintas.. tu moral n pengajaran ye kengkawan...

2 comments:

  1. nasib baik takde ape2 jadi kat budak tu..
    waaa.. seronok sakan ko beraye ye..
    yerlaa raye kalau dok uma je bosan yang amat laa,,

    ReplyDelete
  2. tu la psl... aku takut ape2 kat bdak tu je... ye lar.. kesian giler aku tgok bdak tu... air muka dia pucat bl tgok aku ngan mak ayah g kat dia... tergolek dia kat tepi jln..

    ReplyDelete