18 August 2009

tak tahu kenape.. blur ke? @ kurang ajar..

erm...
aku x th la aku ni cerewet ke hape.. coz aku x puas ati ngan umah skrg.. patutnyer kene bersyukur coz tmpat skrg da le murah.. pastu ade brg sume kecuali mesin basuh n astro.. tp budak bilik aku tu pengotor... x sk aku... rimas pon ade.. aku balik nk tgok brg kemas.. bila tgok bilik berserabut otak pon berserabut... pastu budak2 umah ni x reti nak buang sampah sampai berair n berbau... pengotor betul diorg ni lar.. x paham aku... nak duk sama2 bersih kan lar... aku sengaja ltk sampah kat luar tp diorg g keje bt dek jek.. pakai langgar je.. last2 aku g buang sampah.. sampai aku terlambat g ke kete cak... cak tunggu lama.. sian lak kat dia... balik2 je tgok rambut bersepah, lipas mati sn sini.. da nmpak bt x th je.. tu yg aku pelik ni.. diorg da biase duk ngan lipas... sbb tu x heran da.. !

2 comments:

  1. laaa.. wanie nak buat macamner kan nak cari uma susah sekarang... ko redha je laa wanie. doakan agar Allah buka hati budak rumah ko tu agar jadi lebih bersih... yang penting kan wanie kalau kita ikhlas kita dapat pahala dan segala urusan kita atas dunia ni dipermudahkan Allah.. anggap je laa semua ni dugaan untuk kau...

    ReplyDelete
  2. tul lar.. x nak ar ungkit2 lagi...

    ReplyDelete