27 July 2009

lama nih!!!

lama tul aku x update blog nih! sibuk le katekan.. pastu aku ni doktor sibuk syaki aku kene denggi.. 2 kali doktor ckp kat aku mcm tu.. ari tu aku kene demam pns... check punyer check suspek denggi.. punyer le gelabah doktor nk ambik drh aku... 2 tgn aku doktor cucuk itu jarum.. belah kanan x berjaya.. belah kiri berjaya le pulak.. aku x pandang.. aku thn sakit.. aku ni fobia tgok drh.. pening.. tah mcm mn tah sok nk beranak.. haiiiiiii... doktor bg aku cuti 2 ari.. meleleh air mata aku kene cucuk... huhuhuhu.. lenguh dia pun x ilang.. aku pegang mouse lama2 pon x leh.. cpt lenguh... pelik gak aku... aduh!!! satu2... alhamdulillah doktor kata aku x ape2... hehhehe... by the way.. aku nk pindah ujung bln nih.. x larat ar.. demam denggi jek.. pastu umah aku tu ramai giler da... minah tu tarik mmber... pastu nk mntak kurang byr sewa umah.. kate byk nk pakai duit.. ape kejadahnye??!!! aku ni lg nk pakai duit utk persiapan kawen.. satu brg pon x beli lg... dia tu ape yg nk pakai duit sgt??? sape suh belajar kalo x mampu??? ceh! podah!... aku da mls nk lyn org mcm tu lg... so.. kalo ade sesiape kengkwn ni dgr2 psl umah, bgth la ye... chiao!

No comments:

Post a Comment