02 July 2009

bengong tul!!!

aku x sk org ikut2 cara idup aku.. ape yg aku nk, ape yg aku pakai, ape yg aku sk... TAK NAK!!! TAK SUKA!!! setiap org ade minat sndr.. ade kemampuan sndr.. ade rezeki masing2.. jgn lar nk sibuk ikut2 org.. cb jd diri sndr.. rs mcm nk baling bdn ni ke sebuah gaung dalam yg x de sape blh th aku kat dlm tuh!.. geram nyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! psl persiapan aku nk kawen nih, st pon x siap lagi... mcm masing2 x bersedia lg tuk beli brg2 tuh! smlm pon ms aku ngan bdak2 umah g mid valley beli brg, shida ade ckp kat aku yg mak dia da bli skit2 minyak masak.. sbb diorg masak sndr.. x pakai catering.. mhl tu kalo pakai catering.. kalo duit hantaran tu abis kat situ je la... tp aku nk masak sndr jek.. yg tu aku rs mak ayah aku blh uruskan.. yg blh memeningkan kepala brg ape yg perlu kitorg display kat org gamai... wah! mcm nk bt bsr2 an... hahahhaha.. ni sume bergantung perbelanjaan gak.. bdebar pon ade.. bkn sbb bdebar ape.. bdebar nk uruskan majlis.. perasaan sm mcm aku nk btunang dl.. huhuhu.. tggu n lihat je lar.. chiao!

No comments:

Post a Comment