26 June 2009

ye ke nih??

pg td aku da bincang2 ngan mak aku.. ape nk bg kat org bl majlis aku nnti.. pe2 hal aku serah kan sume kat mak aku ter cayunk.. hehehhe.. aku da blh bli brg skit2 ni.. x mo nanti bl da dekat br terhegeh2 nk bli brg.. nanti terase duit byk kuar.. aku ni pon bkn nyer ade duit sgt.. hehhehehe.. ari ni genap 5 ari aku pose.. nanti nk pose senin khamis lak.. kalo mood aku nk pose aku pose.. hehehhehe.. agak2 ade x pelamin aku mcm ni.. ahakz.. bl tgok member aku kawen rs mcm nk cptkan majlis aku.. tp bl ade je halangan aku terus x de mood .. biar lar.. aku x nak mengharap sgt.. skrg aku nak prepare brg2 kawen dl.. bl aku mengharap aku akan bt bersungguh2 dan akan mengharapkan sesuatu tu menjadi sempurna.. biar lar aku bt pelan2...

1 comment:

  1. alaa kak relax ar...t kjp jer dah dkt majlis kO..xpyh tlampau pikir sgt...t kO yg stress..erm pelamin yG ko nk tu tentu ler ader...klu x mne dtgnye gmbr2 tu...ekekeke

    ReplyDelete