18 June 2009

teringat kisah silam...


erm... sambil lyn lagu marcell tajuk firasat ni teringat kat cik abg aku kat mlk tuh.. hehehehe.. ms sek kitorg bkn nyer couple btul2.. aku rs aku ni btul2 couple ngan dia lps kitorg bertunang... br aku rs couple.. kalo dl mcm member jek.. bl gado clash.. gado je clash.. bl da kene terikat ni hati kite terikat sekali dgn dia.. x blh bt jht lg da... hahhahahahha... sejahat aku ni pon aku setia pd yg satu.. kalo x setia dl lps clash je aku cr org lain.. x de maknanyer nk ingt2 dia kalo da putus.. da try da kwn dgn mn2 budak lelaki.. tp still lg ingat kat dia.. tu le panahan cinta pertama.. dl ade gak org nk ajak couple ngan aku tp aku lari g sek lain.. x nak aku.. x bersedia lg.. tp skrg da bersedia.. n aku bersedia nak sehidup semati dgn dia.. aku th skrg ni pon ade je org nk rapat2 dgn aku.. aku hanya berdoa pada Allah biar tetap kan hati aku utk dia n kuatkan jodoh aku dgn dia.. aku hanya ade si dia.. Ahmad Azmi.. lyn skali lagu marcell tajuk denganmu.. ahakz..

1 comment: