30 June 2009

sedih.. sesangat la sedih...

aku x sk terhegeh2 kat org.. x kisah lar kwn ke @ nk kan hubungan yg serius.. dr dl sampai skrg.. bkn sbb ego, tp sbb maruah.. aku ade harga diri.. n x sk pakse2 org utk berkawan ngan aku.. terpulang.. kalo org tu x nk da.. aku angkat kaki jln.. nk pakse org nk bt ape.. bkn nyer dpt hasil pon.. kat opis pon mcm tu.. kekadang bt aku mcm x wujud.. hal2 keje ni aku x main2.. ade ms aku main2, ade ms serius.. dr start msuk keje org x penah hargai hasil keje aku.. walaupojn ade la segelintir shj.. idup aku tertekan giler.. lg st aku x sk org pakse2 aku bt bende yg aku x sk n ckp benda yg sm 2,3 kali.. bosan lar.. aku ade kemampuan aku sndr.. aku ade otak blh pikir.. kecuali aku mntak pendpt kwn2 aku n tu maknenyer aku kehabisan idea.. kalo skali aku ajak mmber aku g mn2 n dia x nk, aku x kan ajak lg sampai bl2.. bkn ape penat duk ckp " jom g jln2".. kalo aku pon bosan bl mmber aku asyik ajak g mn2 n aku x nk.. da x nk, da la.. bt ape nk dipakse2.. i had own my life.. aku pon mls nk pikir bl aku nk kawen, nak itu nak ini.. kalo aku smbung blajar skrg ni pon lg bagus.. tgok org smbung blaja jeles aku.. kumpul duit nk bli laptop satu.. n bli celcom broadband.. jadik lar.. eee.. rimas idup mcm ni.. aku ngan tunang aku pon da x msg slalu da.. aku mls nk ambik th.. dia ade life dia sndr.. aku x nk ambik kisah psl hal org.. org bkn nyer nk th kisah idup aku pon.. ade aku kesah?? blh blah!!! chiao!

No comments:

Post a Comment