19 June 2009

perasaan, sikap, jiwa

tertekan je tgok tajuk yg aku wat ni.. huhuhu.. ape perasaan anda bila tetiba org yg anda syg tegah bl anda btul2 nk bt sesuatu yg mungkin menyenangkan perasaan org lain n diri sendiri?? sikap ape yg anda tonjolkan bl terjadi sebegitu?? ape peranan jiwa masa tu?? fuh! susah nyer.. aku skrg pon x th mengalami fasa hidup aku yg ke berape.. susah nk jd org matang.. tapi kalo aku x ambik kire sgt bab2 ni mungkin x kan bebankan kepala otak aku.. aku hanya serahkan ape yg akan terjadi.. fenomena ape yg tgh menganggu idup aku ni.. umur 24 thn ni cubaan perubahan sikap, perasaan, jiwa.. mungkin aku akan bertukar seorg yg sensitif, pendiam, x yakin, terlampau pikir negatif, kembali aku ke arah umur aku 17 thn.. ms tu aku x yakin utk jmpe dgn org, pikirkan perspektif org terhadap kite, pikirkan tanggungjwb yg tgh pikul.. dl aku slalu gak cemburu adik aku, angah.. ape yg dia nk sume dpt.. sampaikan nk laptop ms blajar dpt gak.. aku dl nk tp takut nk mntak kat ayah.. skrg walaupon idup dia x bhgia sbb pikirkan duit.. tp aku rs da cukup idup dia.. ade brg sndr.. laptop, handphone, psp, moto, kete.. sume sndr.. walaupon umah x de lg n jugak bini tp ape yg aku inginkan dia da ade.. mmg dl dia akan dpt dl dr aku.. n aku akan merangkak sikit demi sikit.. bersyukur gak ape yg ade skrg ni.. ade laptop(syarikat punyer), handphone( blh la d kategorikan canggih - ahakz).. tu je ade.. drastik gak bl pikirkan life aku.. pejam celik pejam celik da nk kawen.. kene pakai duit lg.. aku mmg nk bl da kawen nk sambung blajar.. nk sambung skrg tp thn depan kalo x de aral melintang insyaallah akan bt tembok umah.. pening btol kepala aku.. start le aku nk g lepak kat mn2 ni.. smlm aku lepak ngan kak k n khai kat food court ting 3 menara TM.. kitorg duk kat luar.. dpt angin tiup mcm kat tepi pantai... best giler.. time tu rs ringan sgt... sbb bile angin tiup serta merta kite akan rs mslh kite terbang sekali ikut angin..

1 comment:

  1. ahakz...ko cemburu kat aku..statment panas ni..ape la sangat yg aku ade..skunk ni pon aku still cemburu kat org lain lagi..hahaha ^_^

    ReplyDelete