29 June 2009

kecik ati...

bende lain aku x kisah.. tp bila membabitkan tunang aku yakni org yg aku syg main2 kan aku dpn adik beradik dia mcm kite ni ape.. aku paling bengang, kecik ati, n tah ape2... patut nyer back up le aku.. ni x, dia ngan adik2 dia main2 kan aku.. gelak2 kan aku.. sok da kawen agak nye aku ni jd bahan gelak org.. da le kat umah adik2 aku sk main2 kan aku.. yg salalu back up aku mak n ayah lar.. mn le aku leh idu tanpa mak ayah aku.. huhuhu.. sedih tul! dr kcik sampai ke bsr asyik jd badut je...

1 comment:

  1. wanie sayang...
    jangan gitu k...
    ko kena kuat..
    ko jangan biarkan orang gelakkan kau..
    tunang kau tu.. erm.. susah aku nak cakap..
    kesian kat ko wanie..
    erm...

    ReplyDelete