23 June 2009

ari ni x th ape ke hal nye!!!!

erm... cuaca pg ni ujan yg lebat.. pg2 lg kul 7 pg aku menapak g bus stop yg agak jauh jgak lar.. tiap2 ari jln jauh x kurus2 gak aku nih.. huahuahuahuahua.. pastu angin tiup kencang giler.. da le pakai bj kurung.. cover ala2 ayu.. hehhehe.. aku tggu lm giler.. dr jauh aku da nmpk angah ngan beg landak dia bw moto kul 7.25 pg.. kul 7.35 pg br dpt bas.. tu pon berasak2 naik sbb penuh.. aduh.. x larat aku nk naik bas lg.. tp ape blh bt.. terpakse ku gagahkan diriku ini naik bas semata2 nk g keje.. da le berebut2 naik.. org yg kat dlm x nk pulak masuk dlm bg ruang org yg kat luar masuk.. aku geram tolak je sume org.. sampai kene libas dek payung tah cina mn tah.. sempat lg say sorry to me.. masuk2 je ade minah indon bising sebising2 nyer.. aku rs mcm nk gam mulut dia tuh! x penah naik bas kot.. "aduh bang, tercepit... nnti2 tutup pintu.. nnti aku mati" bengong! aku da le anti indon.. rs mcm nk sepak mulut dia tuh!.. menyampah! pastu ade pulak lelaki indon belakang aku... gerak2 pastu gesel2 kat aku.. eeee geli ar.. aku jeling kat dia.. dia bt x th jek.. mcm s**l! aku takut gak org mcm tuh.. blh jd dia ambik kesempatan kat kite.. pastu org nk turun aku kene turun dl sbb org x blh nk lalu.. kene ujan 2 kali sbb turun 2 perhentian.. huhuhu.. nasib badan.. bl sampai je kat kerinchi, tetiba minah indon yg mulut bising tu dtg kat aku nk tumpang payung.. x bg salam tetibe tarik payung aku.. @#%&*? eh..eh.. aku diam je lar.. sampai kat menara aku nk masuk.. dia tnye aku, "eh, kakak nk pegi mn?" blh lg pggil aku kakak.. padahal dia lg tua dr aku.. aku tnjuk lar nk g menara dgn senyum kelat aku.. " o ye ker? ala.. ujan nih" mampos sm ko! aku terus je blah g masuk menara.. byk cantik muke ko.. blh jd aku nk g antar ko kat mn ko nk g..

4 comments:

  1. wakakaka...ko nampak aku ker..aku mase tu tgah nak g main cilok2 dalam kesesakan dpan rtm sane..& nak elak dari besah kena ujan..ahakz

    ReplyDelete
  2. hee~ aku nampak ko dalam bus tadi...
    muka kelat je..
    ala sayang bese laa kan.. kita kan hidup merantau,... haruslah buat semua sendiri...
    kadang-kadang nak difikirkan aku pun tak larat wanie..sabar je k..

    nanti aku belanje ko air sirap tau...
    bile la aku dapat pi menare..
    nanti leh balik ngan ko kan wanie..
    lame tak borak...

    ReplyDelete
  3. ko ngah aku nmpk kat dpn bus stop area umah kite tu..

    tiqah, meh ar dtg menara.. leh g mkn sm2.. x pon aku g kursus kat mmc, kite leh g sm2.. heheheh

    ReplyDelete
  4. heheh.. tulaa macamner la aku nak pi sane..
    takde pape kan.. nak juga pi sane,,,
    haah ko takde kursus lagi ke..?
    datang la cini leh makan same aku...
    nak pose dah ni...

    ReplyDelete