11 May 2009

Award lg!!!

thx kat hana coz bg award yg comel nihh... serupa ngan muka aku... ceh wah!!!







1. Pastikan jantina anda adalah perempuan.

~ ya btul! aku sememangnyer perempuan sejati... yg lemah lembut n comel...(perasan diri sndr) Nur Alwani Bt Abdullah aka kak long..

2. Copy badge sbg award anda.
~da bt da... sk bab2 award nih!

3. Nyatakan 7 sebab mengapa anda bangga menjadi seorang perempuan.

`~ org bg hadiah sume leh trime... x kish... yg penting coklat, teddy bear, bunga, brg yg comel2.. lelaki x sk bende ni sume... ssh nk dpt wooooo!!! nk bli sndr nnti syok sndr lak..

`~ blh mengandung... time ni la Allah hapuskan dosa ibu2 mengandung ms dia bersalin... Subhanallah..

`~ blh dptkan perhatian yg lbh kalo jd anak pempuan ni... pastu dpt mnje2 n nangis sesuka ati.. pastu leh berangan jd ape2.. kalo lelaki berangan tu org da kate cam org giler lak... hahahhaha

`~ diangkat darjat yg tinggi di sisi Allah S.W.T.. sbb Allah hormat pd wanita solehah..

`~ erm.. dpt cuti tiap2 bln.. exspecially time pose.. x yah pose sbln.. tp jenuh ar nk ganti lik... hehehhe

`~ kalo time nk kawin diraikan dgn meriah.. pergh! time tu lar aku leh dress-up giler2.. pastu org tgok aku da mcm artis.. hahhaha..

`~ pe2 hal anak2 msti kene hormat n menyayangi ibu sbb ibu seorg wanita.. hanya ibu sj blh membuatkan seseorg anak tu blh msuk syurga.. Syurga Di bwh Telapak Kaki Ibu.. love u mak.. Selamat Hari Ibu-10 mei..

4. Pass kan award ini kpd girl-frenz anda.

;p ira

;p tiqah

;p kak nana

;p kak liza

;p kak ruziah

n sape2 yg follow blog aku nih...

1 comment: