30 April 2009

kmpg.. oh.. kmpg...

ari ni aku blik mlk n akan bcuti slm 3 ari... start sok public holiday.. sok kan hari pekerja... so kite cuti!!! hehehhe.. ingt ari ni nk naik KTM..tp aku pikir kang x dpt tido lena.. naik bas je la... aku bkn ape, mls nk menapak ke sn... naik je bas aku terus lelap.. hehehe.. erm.... ari ni x de ape2 program kat opis so, aku nk bt keje skit... cite yg best ade org nk bli mp4 aku.. tp tu lar.. bl tah dia nk ambik.... aku x blh smpn brg ni lm2.. kang takut x jd.. mcm henset yg aku jual kat ayah, tgok kali ke-2 aku da rs syg giler jual.. tp nk bt mcmn.. aku da ade henset len.. kene la trime... kalo kite bg @ jual kat org brg kite syg, kite dpt pahala.. hrp2 Allah bg aku st markah pahala atas ape yg aku bt ni...

1 comment:

  1. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    selamat bercUti!!!
    heee have a nice weekend!!

    <3 with love, Qa
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete