27 April 2009

kembali kerja...

yuhuuu!!! ari senin byk program aku... jumaat ari tu, aku blik.. g pudu turun kat psr seni.. tetibe aku kene kaki kejang... mmg x blh jln langsung... aku kuar lmbt sbb lif.. kul 5.30 p.m aku kuar... bas nk gerak kul 6 p.m.. korg cb bygkan .. aku jln laju... pastu kaki kejang.. aku jln skit duduk tepi jln.. meleleh mate aku... thn skit punyer psl.. pastu aku tepon mak aku.. nk kan semangat g pudu.. bg aku hanye mak aku je yg dpt bg semangat idup kat aku.. mak aku kate lg 15 minit lg.. time tu kat petaling street.. aku jln skit duduk tepi jln.. trs mcm aku ni da lumpuh.. kebas giler... aku x th braper kali aku duk tepi jln berehat kjap.. pastu aku jln pelhn.. nsb baik bas x smpi lg.. time tu tepat kul 6.. bas lmbt 5 minit.. dlm pjlanan aku istighfar, bdoa kat Allah. bl da smpi lega bkn main.. pastu tgok2 x de tmpat dduk.. tercungap2 aku... bl turun tangga ngilu giler kaki aku... Allah je th penderitaan aku mcmn.. aku x pnh kene mcm ni walaupun aku penah jln jauh.. erm... aku kene gak bt sndr.. sbb tu aku col mak aku.. mnta semangat... kpd angah.. mnta maaf sbb bt ko kene mrh.. skunk ni kak long x th nk bt mcmn.. kak long x nk walaupun sbb mak ayah kite, kite bgado.. masuk tinge kanan kuar tinge kiri.. sbb da th perangai ko kuat memendam perasaan.. x reti nk luahkan.. baik aku diam kan diri.. chiao!

No comments:

Post a Comment