13 April 2009

huarrrrrrrgh!!!!

assalamualaikum n slmt pg sume!!! pg td ni aku br blik dr mlk.. naek bas kul 5 pg... smpi opis, otak jdik miong skit... td kat psr seni nyaris2 nk jatuh.. ye ar bgun2 je trus jln kjr train.. da mcm lari bgnti baton da aku rs... hehehhe... smbil pkai mp4 aku lyn lg dgn otak miong x ckup tido.. tganggu tido aku kat dlm bas td... dgn ade minah india nk turun area seremban.. mn ade bas trans berenti kat seremban.. aku rs dia slh naek bas tuh!.. da le abg driver tu turun kan dia kat tmpt istirehat seremban... pastu ramai lak yg naek bas kul 5 pg.. dgn ramai2 duk kat tmpt beg2 tuh! act aku naek bas 2 ting.. aku duk bas dpn tmpt ltk beg.. ade mmber2 kpd mamat yg dduk kat beg tu ke hulur ke hilir.. tah pe bende yg x puas ati aku pun x th... aku tbgun sbb diorg langgar aku.. aku rs mcm nk sound je td.. x reti duk diam!! lps solat subuh aku trs ade org peluk aku.. aku nk bgun x blh.. aku berontak tp aku trs bdn aku x grak... setan kot... tkut je mamat sblh aku tu bt hal.. tp tgok2 ok je... bdebar2 dade aku... tkut tau... da le kat bilik aku psg lmpu tido terang bederang sbb nenek aku x leh tido dlm gelap.. dia tkut... aku lak yg x leh tido... pe nk bt.. org tua kite kene ikutkan... skunk kepala aku skit giler ni.. da mcm nk tcabut urat otak nih! biji mate tjojol2.. rs mcm nk hentak kat dinding je nih!

2 comments:

  1. sabar. mcm tu lah pe'el org tua.... moral of da story, jgn balik kl waktu pagi buta.... apa kata balik kl sehari sebelum isnin.... hehehe....

    ReplyDelete
  2. x best! x puas duk umah.. kalo blik awl2 org x de kat umah sewa... biar penat asalkan bhgia.. hahhaha

    ReplyDelete