17 April 2009

hai!!!

aku br blik dr low yat td.. ambik mp4 yg da rosak.. sementara ade warranty baik g btulkan... hehehhe... ramai gak td.. aku sorg je.. da biase da jln sorg2.. kdg2 tkut gak tau.. dlm ati bdoa je kat Allah.. aku fobia org ambik brg.. sbb dl da penah kene dlm surau mid valley... 1/1/2008, aku ingt tarikh tu... aku degil.. mak aku da pesan jgn kuar time thn baru ni.. eh ni x aku bkn men syokkuar mcm kene ikut ckp setan... last2 beg aku kene ambik.. minah indun ambik... siap mntak no pin kad bank aku terang-terang... tu sbb le aku anti indun... dia ambik henset aku n 5200, kad pengenalan, kad bank, duit sewa umah n duit belanje... dlm beg silang aku tu je... pastu melalak le aku.. tepon mak aku pun aku tkut2.. sbb mmg slh aku cuai sgt.. pengalaman duk kl... mcm2 lg pengalaman.. dgn bangla nk ambik kesempatan le... ade ke patut dia ltk tgn dia kat blakang aku.. ms tu tgh dduk dlm train... trus aku bgun bdiri nk turun ke kerinchi... eee.. geli n takut giler.. pastu kene tolak ms nk naik bas le... melantun aku... mentang2 le kakak tu bdn bsr... mcm spring da.... kene tipu psl sewa umah... kitorg nk pindah umah sbb x th ngan tuan umah bwk blik jntan.. bengang aku.. yg heran nyer tuan umah aku slalu tkantoi ngan bdak2 umah aku..dgn aku x plak... pelik tul.. pastu kitorg cr umah sbiji... cr iklan kat 7-e.. dpat.. dia suh byr 1+1.. kitorg mcm kene pukau g byr ansur2... sbb kitorg tgok brg2 dlm umah ade... kaya dia.. rupenye dia bkn tuan umah... dia rupenye penyewa kat situ je.. tipu nk kan duit..

1 comment: