14 April 2009

diriku...

kalo nk dikatekan aku ni bangang x jgak... sbb aku th aku ni blh bt.. tp aku kecik ati bl org mmperkecilkan hasil keje ku... kalo x sk ckp... aku x sk ckp blakang2.. kalo ckp dpn2 aku accept walaupun aku kcik ati walaupun skjp.. tp aku x blh trime kalo ckp blakang2 n org len yg bgth aku.. ati aku sakit.. bdn aku sjk 2 mnjak ni skit2.. tp aku x nk lyn kan... kalo d lynkn makin teruk... tah lar.. agaknye kalo ati sakit bdn pun ikut skit kot.. skunk ni aku x pedulik ape org kate... aku th ape yg btul ape yg slh.. bl da dewasa ni dugaan makin byk... aku x dpt nk katekan kat sini.. hanye org yg rapat ngan aku je th ape mslh aku.. aku mmg degil skit tp aku akan ikut ckp org pelan2.. tp aku bsyukur pd Allah sebab bg aku rezeki.. kdg2 aku risau kalo Allah x syg aku lg kalo aku ade bt jht.. sbb bg aku pd Allah je aku mengadu mslh aku selain mak ayah aku.. aku tkut gak hilang Dia disisi aku tp aku mntak biar Dia tetapkan iman n pendirian aku.. bg aku ketabahan n ketenangan jalani dugaan yg Dia bg..

1 comment:

  1. sayang..... tulisan x nampak...... x leh nak baca lah.....

    ReplyDelete