10 April 2009

ari ni ari epi...

yeyeh! blik kmpg! yeyeh! jmpe kucing pussycat.. dgn mak n ayah... yeyeh! hehehheh.. pastu aku nk jmpe my hubby bg cincin yg tlh kubeli.. simbol dia tunang aku... "Ya Allah, kau tetapkan lah jodoh kami berdua.. kau tetapkan lah iman kami ya Allah" amin...
smlm aku kuar agi ngan hafiz.. cr raket badminton plak... giler tul! bsmgat men badminton... ade ati nk fight aku konon.. hahahha... tul kate org.. kalo sorg kwn ilang, beribu kwn dtg mngembirakan kite... syg giler kat kwn2 aku ni... kak ruziah, kak nana, kak sal, kak liza (byk x kakak angkat aku.. hehehhe) kak wai, ira, ecah, hafiz, shida, hani, khai,tiqah.. time kasih kengkwn yg sudi tlg aku slm ni... aku nk maintain sikap aku ni jgn taksub dgn dunia.. aku doakan kwn2 aku sume pnjg umur, murah rezeki dan dimasuk kan ke dlm syurga.. andai nyer aku pegi dl.. aku doakan semoga Allah mnjaga sekalian...

4 comments:

  1. Kak Ruziah pun syg gak.... akak ttdo plak nie.... sedar2 dah kul 2.30. sure dah naikk bas nie.... anyway, gudluck & take good care.

    ReplyDelete
  2. kita pun syg sume kawan2 kite..jgn lupekan kita ye...

    ReplyDelete
  3. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    sayang kamU juga...


    <3 wit luv, Qa~

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete