26 March 2009

ujung minggu..

ari tu aku blik kmpg.. kat muar.. ade keje kawin spupu aku.. ye kot.. hahahaha.. sdp gak lauk kat situ... yg pegi aku, lina n faiz.. aku ni mcm da kire wajib lak ikut mak ayah aku g mn2.. best gak.. sbb aku ni sk bkepit je.. org msti pelik ptut nyer bkepit dn tunang tp ni still lg dgn mak ayah.. aku x reti ar.. agaknyer sok2 da kawin aku bkepit ngan suami aku kot.. tah le.. pe2 hal kalo gado wa blik umah mak bapak wa.. hahahha... biar pdn muke dia... tp x baik le jgak.. sbb dlm islam syurga di bwh tapak kaki suami.. kene taat... tp Allah martabat kan wanita semulia2 umat disisi-Nya.. jd yg pempuan yg bt laki dia mrh2 smpi nk angkat tgn kat muka...

"eh... td kite da g sn ke lum?"

"kenyang nyer.. sdp gak lauk td tuh.."

posing jap.. dgn gaya tersendiri... ahakz..

"comel x?"

"erk! tersepit la!!! tp sikit!!"

cover perut... nk mkn jap lg nih..

2 comments:

  1. waaa.. bergaya ala diva nampak.. weii sape cakap kO bukan kawan aku beb? even aku tak mentiOn nama kO pun.. tapi kO tetap kawan akU ok..?

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaa... nk ngis lak aku.... ni aku syg kat ko nio beb...

    ReplyDelete